this is the facebook pixel7 σημαντικές συμβουλές για την οργάνωση της λίστας των καλεσμένων | EasyWedding.gr
EasyWedding Logo
EasyWedding Logo
Οργάνωση Γάμου

7 σημαντικές συμβουλές για την οργάνωση της λίστας των καλεσμένων

Ακολουθούν λοιπόν 7 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να επιμεληθείτε τη λίστα καλεσμένων του γάμου σας.

EasyWedding

EasyWedding Team

5 Νοεμβρίου 2021

7 σημαντικές συμβουλές για την οργάνωση της λίστας των καλεσμένων

Είσαι επαγγελματίας γάμου;

Ο προγραμματισμός ενός γάμου δεν είναι εύκολη υπόθεση. Υπάρχουν φαινομενικά ατελείωτα πράγματα για να φροντίσετε, καθένα από τα οποία απαιτεί πολλή σκέψη και προβληματισμό. Από το θέμα στη διακόσμηση, στο νυφικό, στην γαμήλια τούρτα, στον χώρο δεξίωσης, μέχρι τo catering. Ο προγραμματισμός ενός γάμου δεν είναι αστείο, αν και μπορεί να είναι διασκεδαστικός!

Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές του σχεδιασμού του γάμου είναι η οργάνωση της λίστας καλεσμένων. Εάν πιστεύετε ότι η αντιμετώπιση των προαναφερθέντων ζητημάτων είναι μια πρόκληση, ετοιμαστείτε για τα χειρότερα.

Ο αριθμός των επισκεπτών με τους οποίους αποφασίζετε να μοιραστείτε την ιδιαίτερη μέρα σας επηρεάζει άμεσα τα πάντα. Ως εκ τούτου, η δημιουργία της λίστας πρέπει να είναι μία από τις κορυφαίες προτεραιότητές σας. Το να προσκαλέσετε όλους όσους γνωρίζετε  δεν είναι παρά ένα όνειρο και μια πολυτέλεια που πολύ λίγοι μπορούν να υλοποιήσουν. Οι λίστες λοιπόν, είναι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσουν οι περισσότεροι.

Το να επιλέξεις ανάμεσα στα αγαπημένα σου πρόσωπα δεν είναι κάτι που αρέσει σε κανέναν, εκτός και αν αποφασίσει να διοργανώσει έναν κλειστό γάμο. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι ήδη συμβαίνουν πολλά για εσάς, αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται να σας απασχολεί.

Ακολουθούν λοιπόν 7 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να επιμεληθείτε τη λίστα καλεσμένων του γάμου σας. Ας αρχίσουμε.

picture of wedding ivitations
Wedding List 1 - easywedding.gr

1. Φτιάξτε μια ονειρική λίστα

Όλοι έχουν μια πρώτη ιδέα σχετικά με τον αριθμό των ατόμων που θέλουν να καλέσουν στο γάμο τους. Ανάλογα με την επιθυμία σας να οργανώσετε έναν μικρό γάμο μόνο με στενούς φίλους και οικογένεια ή ένα μεγάλο πάρτι με όλους όσους γνωρίζετε, πρέπει να έχετε ένα μοντέλο στο μυαλό σας. Δώστε προτεραιότητα σ΄ αυτό ώστε να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα που είναι το κόστος τους γάμου σας, ο προγραμματισμός κλπ. Το κόλπο είναι να απαριθμήσετε τα ονόματα των ατόμων που γνωρίζετε ότι πρέπει να είναι παρόντες στην εκδήλωση. Στην συνέχεια προχωρήστε σε εκείνους που δεν είναι τόσο κοντά σας και ούτω καθεξής. Κάντε το απλό για όλους.

2. Ορίστε έναν ρεαλιστικό μέγιστο αριθμό προσκεκλημένων

Αυτός ο αριθμός είναι σημαντικός γιατί κατά την επιλογή ενός χώρου δεξίωσης, πρέπει πάντα να λαμβάνετε υπόψη τη μέγιστη χωρητικότητά του. Εκτός από το χώρο δεξίωσης, το catering είναι το άλλο κομμάτι που οφείλετε να υπολογίσετε, γιατί αν υπάρχουν επιπλέον επισκέπτες, πρέπει να διασφαλίσετε ότι υπάρχει αρκετό φαγητό για όλους.

Βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός των καλεσμένων στους οποίους καταλήξατε δεν υπερβαίνει τη μέγιστη χωρητικότητα του χώρου σας. Προσπαθήστε να μην κάνετε κράτηση για τον μέγιστο αριθμό καλεσμένων αλλά να βρείτε έναν χώρο που είναι ελαφρώς μεγαλύτερος και μπορεί να φιλοξενήσει περισσότερους επισκέπτες, ώστε να έχετε την πολυτέλεια να προσκαλέσετε επιπλέον εάν προκύψει.

3. Διαιρέστε σωστά τη λίστα

Δεδομένου ότι εμπλέκονται δύο άτομα, θα πρέπει να αποφασίσετε πώς θα διαιρέσετε τη λίστα επισκεπτών, δηλαδή τον αριθμό των καλεσμένων τόσο από τη πλευρά της νύφης όσο και από την πλευρά του γαμπρού. Ο καλύτερος τρόπος είναι να συγκεντρώσετε τις οικογένειες και να αποφασίσετε συλλογικά, ώστε να μην υπάρξει σύγχυση ή χάος. Ο τρόπος είναι να μοιραστούν εξίσου οι καλεσμένοι, δηλαδή οι μισοί από την πλευρά της νύφης και οι μισοί από την πλευρά του γαμπρού. Οι γονείς παίρνουν κανονικά το ένα τέταρτο της μοιρασιάς, ώστε να μπορούν να καλέσουν όποιον θέλουν. Αν και αυτό είναι εξαιρετικά υποκειμενικό και αλλάζει δραματικά από ζευγάρι σε ζευγάρι.

4. Δημιουργήστε μια λίστα προτεραιότητας

Με αυτό εννοούμε ότι πρέπει απλώς να επιλέξετε τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Δημιουργήστε δύο λίστες: μια λίστα Α και μια λίστα Β. Ο κατάλογος Α θα περιέχει τα ονόματα εκείνων που είναι πιο κοντά σας, δηλαδή εκείνων των οποίων η παρουσία είναι ζωτικής σημασίας για τη μεγάλη γιορτή σας, όπως μέλη της οικογένειας και στενοί φίλοι. Ο πρώτος γύρος προσκλήσεων αποστέλλεται σε αυτούς τουλάχιστον δύο μήνες νωρίτερα.

guests having fun
Wedding List 2 - easywedding.gr

Η λίστα B έχει τα ονόματα εκείνων που  θα ήθελαν να είναι παρόντες στη γιορτή σας, αλλά και πάλι η παρουσία τους δεν είναι απολύτως κρίσιμη, όπως οι συνάδελφοι,  μακρινοί συγγενείς κλπ. Στείλτε τους τις προσκλήσεις σας αφού αρχίσετε να λαμβάνετε απαντήσεις από καλεσμένους της λίστας Α. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα ξεπεράσετε τον μέγιστο αριθμό ή το κόστος του γάμου σας.

5. Ορίστε μερικούς κανόνες

Ορίστε κριτήρια για να μπει κάποιος στη λίστα! είναι τόσο απλό. Ακούγεται σκληρό αλλά είναι αυτό που πρέπει να κάνετε. Για παράδειγμα, εάν δεν θέλετε παιδιά στο πάρτι ή αν δεν έχετε ξανασυναντηθεί ή μιλήσει στο παρελθόν ή εάν δεν έχετε μιλήσει στο άτομο εδώ και πολύ καιρό ή απλώς επειδή είναι χαμένοι, βγάλτε τους από την λίστα. Σκληρό, ναι, αλλά είναι αποτελεσματικό. Αυτοί οι κανόνες μπορεί να είναι ακραίοι αλλά και πάλι υποκειμενικοί και ελπίζουμε να σας δώσουν μια ιδέα για κάποιους δικούς σας αυστηρούς κανόνες!

6. Ορίστε όρια

Δεν χρειάζεται να είστε γενναιόδωροι με τις προσκλήσεις εάν δεν μπορείτε να τις υποστηρίξετε οικονομικά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μάθετε να λέτε όχι σε φίλους και συγγενείς που επιθυμούν επιπλέον προσκεκλημένους. Αυτός είναι ο γάμος σας και μόνο εσείς μπορείτε να αποφασίσετε ποιος είναι σημαντικός και ποιος σέβεται τα όριά σας.

7. Οργανώσου

Το κλειδί για να μην το χάσετε εντελώς σε αυτή τη διαδικασία είναι να παραμείνετε συγκεντρωμένοι και να παρακολουθείτε τα πάντα. Μέσα από την εφαρμογή του EasyWedding, μπορείτε να δημιουργήσετε εύκολα και γρήγορα την λίστα των καλεσμένων σας, να οργανώσετε τα τραπέζια και να παρακολουθείτε τις απαντήσεις, ωστε να μην χάνετε την μπάλα σε περίπτωση ακύρωσης.

Για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα το χάσετε πριν από τη μεγάλη μέρα και θα απολαύσετε αυτό το μακρύ ταξίδι ακολουθήστε αυτές τις κρίσιμες συμβουλές έτσι ώστε να λειτουργήσουν όλα ομαλά.

Σου άρεσε; Ακολούθησέ μας στα social για περισσότερα!FacebookInstagram

Περισσότερα:

Εργαλεία Οργάνωσης:

EasyWedding

Είστε επαγγελματίας;

Γίνετε μέλος της μεγαλύτερης πλατφόρμας γάμου στην Ελλάδα και συνδεθείτε με ζευγάρια από την Ελλάδα και το εξωτερικό!

Μάθετε Περισσότερα

Οδηγός Εγγραφής

EasyWedding
Copyright © 2024 easywedding.gr